vrijdag 20 februari 2015

Get to know me tag - Joyce

Let's get personal!
Zodat jullie mij wat beter kunnen leren kennen ga ik de get to know me tag doen. Bereid je voor op een diepte interview met Joyce.






Geboortejaar?
Ik ben geboren op 31 augustus 1995, wat betekend dat ik inmiddels 19 jaren jong ben.

Hoe lang ben je?
Ongeveer zo'n 1.78 meter, hoewel ik dit niet 100% zeker weet, de laatste keer dat ik dit gemeten heb is jaren geleden.

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?
Wat is dat helse geluid!?
Het is mijn wekker.
Ugh ik moet eruit om dat kreng uit te doen.
Ik ben geen ochtend mens.

Waar ben je op dit moment?
Op dit moment zit ik achter mijn bureau bij het stagebedrijf waar ik ben blijven plakken. Hier voer ik mijn examen opdracht uit en hier zit ik dan ook de hele week te werken.





Single/ relatie?
Ik heb een relatie met een hele lieve mooie jongen. (kwijl)

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig.
Een gekke enthousiaste gemotiveerde chaoot.

Guy/ Girlcrush:
Voor mijn guy crush ga ik voor Ryan Gosling, specifiek in de film Drive. Come on people, Ryan Gosling is amazing.
En dan mijn girl crush, Queen B! Ik ben ongelofelijk gek op Beyonce en daarom krijgt zij de grote eer om mijn girl crush te zijn. In mijn ogen is zij het perfecte voorbeeld van een strong independent woman.

Wat zou je op dit moment graag willen?
Op het moment zou ik graag een kop koffie willen. Het is momenteel half 11 in de ochtend maar ik ben nog steeds niet wakker.

Wat is je doel in het leven?
Wauw, van mijn girl/ guy crush naar mijn doel in het leven. Vind ik een moeilijke vraag, ik zou graag gelukkig en succesvol willen zijn denk ik. En natuurlijk stinkend rijk.


Waar ben je bang voor?
Spinnen. Ongedierte met enge kriebel poten, krijg ik kippenvel van.





Heb je je rijbewijs?
Die heb ik zeker, mijn rijbewijs halen heeft een flinke tijd geduurd maar nu mag ik als een losgeslagen projectiel de weg op.

Nagellak of lipstick?
Definitly nagellak, ik ben te lui voor lipstick. Wanneer ik lipstick draag moet ik het constant bijwerken en zodra ik iets eet zit het overal. Nee, doe mij maar nagellak wat lekker veilig op mijn nagels blijft zitten. Ook als ik iets eet.

Wat is je favoriete seizoen van een jaar?
De zomer natuurlijk. Doe mij maar een drankje op een terrasje in de zon. Luchtige jurkjes aan, blote benen, een zonnebril op mijn neus, en een heleboel buiten zijn. De zomer geeft me altijd weer een gevoel van vrijheid.

Wil je ooit gaan trouwen?
Heel graag zelfs, ik heb een heel ouderwets romantisch beeld van een prachtige witte jurk en een bruiloft met alles erop en eraan. En natuurlijk de liefde van mijn leven, die is ook belangrijk ;)

Ben je een healthy- freak?
Ik heb zeldzame momenten waarop ik het belangrijk vind om healthy te zijn. Maar over het algemeen? Nee. Ook hier speelt luiheid op, waarom een cracker eten met advocado en rotzooi als ik ook een zak chips kan open scheuren. Wel probeer ik te letten op hoeveel ik eet, af en toe 1 of 2 stukjes chips minder...



Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Volgens Carmen is mijn haar donkerblond, en ongeveer 80 tot 100 centimeter lang.
Ik kan alleen zeggen dat het tot het einde van mijn schouderblad rijkt, lang dus.

Welk fashion/ beauty item wil je momenteel heel graag?
Gezien we net een artikel hebben afgerond over toffe ebay items, ben ik geobsedeerd met gekke shirts. Dus ik wil momenteel heel graag een shirt met iets geks erop, iets wat opvalt.
Qua beauty wil ik nog graag een Kylie Jenner- kleur lipstick.

Heb je tattoos?
Jazeker, ik heb een tattoo op mijn schouder. Er staat: This too shall pass. Voor mij betekend dit dat alles voorbij gaat, hoe erg het soms ook lijkt.





Heb je piercings?
Ook die heb ik, ik heb een piercing in mijn navel, een in de bovenkant van mijn oor, en oorbel- gaatjes in beide oren.

Draag je een bril?
Op dit moment draag ik lenzen, s'avonds draag ik vaak mijn bril. Zonder lenzen en bril ben ik zo goed als blind, dan zie ik alles wazig en kan ik absoluut niet lezen.

Wat is jou perfecte pizza?
Een pizza met een dunne bodem maar luchtige dikke korst, met champignons, ham, tomaat, mozarella, pesto, salami, kaas, kaas en nog meer kaas.

Favoriete eten en drinken:
Mijn favoriete eten is pizza, niets is lekkerder dan een verse heerlijke prachtige pizza.
Favoriet drinken vind ik lastiger, ik wil cocktails zeggen maar ik denk dat ik meer sapjes drink. Doe maar sapjes dan, lijkt ook wat professioneler dan cocktails.

Favoriet parfum:
Momenteel is dat heat van Beyonce, een hele warme sexy en kruidige geur.
Laatste wat je kocht?
Ik vrees dat dat hele saaie boodschappen zijn. Ik kan je zelfs nog precies vertellen wat het was, shoarma vlees, pita broodjes en sla. Behalve beauty lover ben ik stiekem een heel saai huisvrouwtje, maar vrees niet! Zodra ik weer geld om te spenderen hebt komt er een shopsessie, en update over wat ik heb geshopt.

Wat deed je vanochtend om 8:00?
Dat was het precieze moment dat mijn wekker afging, dus in bed liggen balend dat die stomme wekker zoveel geluid maakt.





Favoriete ijsje?
Ben & Jerry's cookie dough natuurlijk! Al vind ik de Ben & Jerry's met reeses pieces ook goddelijk lekker.

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?
Ik ben groot fan van slapen, ik kan uitslapen, vervolgens de hele dag door dutjes doen, en de volgende nacht weer gewoon slapen. Me loves sleeping.

Wat zijn je plannen voor 2015?
Ten eerste is het plan mijn examen opdracht succesvol af te ronden en daarmee mijn diploma te halen. Dan wil ik graag een nieuwe opleiding beginnen, en als het even kan samenwonen met mijn vriend.

Met hoeveel kussens slaap je?
Zelf gebruik ik 1 kussen, maar gezien ik een twee persoons bed heb liggen er twee kussens op.
En natuurlijk nog 5 kleine kussentjes voor decoratie...

Ben je een ochtend of avond persoon?
Zeker weten een avond persoon, ik kan me hele avonden prima vermaken terwijl ochtenden me nachtmerries opleveren.





Ben je geordend of rommelig?
Absurd geordend. Dit kun je overal in terug zien, op mijn laptop staat alles altijd netjes verdeeld in mapjes, en ook mijn huisje is altijd netjes, opgeruimd en schoon. Vooral thuis kan ik hier obsessief mee bezig zijn, het organiseren van lades, kastjes... ik sla soms een beetje door.

Wat wil je op dit moment graag zien?
Ik zou zo graag gossip girl weer volledig kijken, ik was verslaafd aan die serie. Alles eraan is zo mooi en de outfits en New York en de personages, ik kon altijd volledig weg zwijmelen bij gossip girl. Ik zou dus graag mijn geheugen wissen en alles van die serie opnieuw beleven.

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?
Eens kijken, over 10 jaar ben ik al 29. Gosh, ik hoop een succesvolle baan waar ik mijn creativiteit in kwijt kan. En een eigen huis samen met mijn vriend, misschien is het dan al tijd voor baby's? Laten we dat nog even op een misschien houden. Sowieso een fijne baan en een eigen huis, en natuurlijk een mooie auto. Ik zie mezelf niet als een echte carrière tijger, als ik maar lol heb in mijn baan en genoeg verdien om mezelf te onderhouden, maar wie weet verandert die instelling nog.
Momenteel ben ik heel erg bezig met uitzoeken wat ik precies wil in de toekomst, dus een beetje mag best.

Wie mis je op dit moment?
Mijn lieve mooie mama, ik woon op mezelf en omdat ik meer dan 40 uur per week werk blijft er niet veel tijd over om naar mijn lieve moedertje te gaan. Dus die mis ik op dit moment het aller meest, ik ben namelijk ontzettend close met mijn moeder. Ook mis ik mijn vader en stiefmoeder, mijn hele familie eigenlijk, zo veel te doen, zo weinig tijd.



Wat is je favoriete lichaamsdeel, van jezelf?
Jeetje wat een vragen, ik denk mijn benen. Die zijn lang en redelijk slank.. denk ik. Hele vreemde vraag, ik wil natuurlijk niet arrogant overkomen en me op deze manier uitlaten over mijn benen op het internet voelt niet heel natuurlijk.
Ach wat kan mij het schelen. Internet, ik vind mijn benen mooi.

Ben je verlegen?
Vroeger, voor zover ik vroeger kan zeggen, ik ben 19 come on.
Vroeger was ik ontzettend verlegen. Altijd de kat uit de boom kijken en doodsbang om mensen aan te spreken. Maar ik merk inmiddels dat, hoe ouder ik word hoe makkelijker het gaat. Mensen lijken opeens een stuk minder eng. Ik vind mezelf daarom op dit moment ook zeker niet verlegen, nee inmiddels durf ik wel.

Heb je een accent?
Carmen vind van niet. Ik hoop ook van niet gezien ik uit Groningen kom en, excuse me Groningers maar het Gronings accent is niet bepaald sexy.

Heb je zussen of broers?
Ja! Ik heb een baby- broertje. Ook al is hij inmiddels bijna 4, voor mij blijft hij altijd mijn baby broertje. Nu denk je waarschijnlijk, wat!? Ze is 19, haar broertje bijna 4, hoe werkt dit.
Nou, mijn lieve ouders hielden het geen seconde langer uit met elkaar dus besloten te gaan scheiden. Mijn vader vond een nieuwe, hele lieve vrouw en ze besloten samen nog een kindje te krijgen. Bloemetjes en bijtjes en daar was opeens een klein baby broertje.





Hoe ziet jou dagelijks leven eruit?
Om 8 uur s'ochtends gaat de gevreesde wekker, die zet ik met geweld uit om vervolgens tot kwart over 8 te blijven liggen. Eventjes facebook checken, instagram bekijken. De belangrijke dingen in het leven.
Vervolgens sleep ik mijn derrière uit bed en ga ontbijten, een kop koffie met een bakje musli en yoghurt. Ik zorg dat ik tegen 9 uur klaar ben zodat ik richting het bedrijf kan waar ik momenteel aan mijn examen opdracht werk. Eenmaal aangekomen is het tijd voor meer koffie en ga ik de hele dag aan de slag. Vaak doe ik in de middag even boodschappen voor het avond eten. Om 5 uur ben ik klaar en ga ik naar huis, koken, schoonmaken, opruimen en lekker op de bank relaxen. Vaak met de ipad op schoot, blogs of youtube filmpjes bekijken.
Op den duur is het tijd voor bed en dan begint het hele proces weer opnieuw!




Zo dan, dat was de get to know me tag. Inmiddels weten jullie al veel te veel, see you next time.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten