vrijdag 20 februari 2015

get to know me tag - Carmen

Hier is een Get to know me tag! Ik garandeer je het is niet saai om te lezen en ik neem mezelf niet echt te serieus , dus lees maar gewoon even lekker door. You wont regret it. 









Geboortejaar?
Helaas ben ik een stuk ouder dan Joyce. Ik ben geboren op 22 november 1993 en ben dus 21 jaar.

Hoe lang ben je?
Als het goed is ben ik 1.78, als ik de informatie op mijn ID moet geloven die inmiddels als een paar jaar oud is. 

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?
Ik snapte er niks van, mijn gordijn was open en al mijn spullen die ik gisteravond bij me had liggen, lagen er nog steeds. Ik vermoed dat ik zomaar ineens in slaap ben gevallen.

Waar ben je op dit moment?
Op dit moment zit ik achter een bureau en ben ik aan het werken.

Single/ relatie?
Een relatie. 

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig.
Een drukke, rare, creatieve chaot.

Guy/ Girlcrush:
Mijn guy crush? wat een moeilijke vraag in elke serie die ik kijk word ik wel verliefd op één van de acteurs. Maar nu ik er even over na denk is het toch Jensen Ackles, have you seen his face? He's an angel!
Mijn girls crush Zoe Kravitz een prachtige vrouw met een geweldige stem. 

Wat zou je op dit moment graag willen?
Op dit moment zou ik het heel fijn vinden als ik even mocht slapen.

Wat is je doel in het leven?
Genoeg geld verdienen om er van te kunnen leven en modieus blijven is heel belangrijk.

Waar ben je bang voor?
Spinnen en sommige mensen.

Heb je je rijbewijs?
Ja maar ik ben geen pro in autorijden.

Nagellak of lipstick?
God mag het ook allebei? Ik draag elke dag nagellak en vind het super leuk om rode lippen te dragen van tijd tot tijd. 

Wat is je favoriete seizoen van een jaar?
Lente is het beste seizoen, niet te warm niet te koud. Alles begint weer mooi groen en kleurrijk te worden en je hoeft geen lelijke winterjas meer aan. 

Wil je ooit gaan trouwen?
Ooit nu nog niet alsjeblieft. 

Ben je een healthy- freak?
Ja ik wil alles maken en proberen wat goed schijnt te zijn voor je huid en lichaam. Helaas hou ik dat nooit lang vol en eet ik me vol met brood en kaas daarbij ben ik te lui om te sporten.




Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Ik ben blond, donker blond en licht bruin! Ja uitroei is super modieus... Het is laatst net tot boven mijn schouders geknipt. 

Welk fashion/ beauty item wil je momenteel heel graag?
Chanel, chanel, chanel gewoon chanel oke.



Heb je tattoos?
Ja een kleine ANKH op de binnenkant van mijn enkel, ik was te bang voor de pijn dus dacht ik dat een kleine wel mee zou vallen. Helaas hangt het ook van de plek af waar je hem zet dus het was een helse half uur.




Heb je piercings?
Ja wat badass ben ik, nee kidding ik heb maar 3 in mijn oor. 

Draag je een bril?
Ja er werd mij verteld dat ik een bril nodig had. Dat is nu vijf jaar geleden en draag hem misschien 3 dagen per jaar. 

Wat is jou perfecte pizza?
Calzone met veel vlees en kaas. 

Favoriete eten en drinken:
Mijn zelf gemaakte salades vind ik het lekkerste wat er bestaat en rode wijn. 

Favoriet parfum:
Chanel noir, Yves Saint Laurent manifesto en miss dior.

Wat deed je vanochtend om 8:00?
Met moeite mijn bed uitkomen.


Favoriete ijsje?
Ik hou niet echt van ijs maar als ik ijs eet wil ik het liefst een softijsje. 

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?
Een hele hevige slaper, ik ben op de wereld gezet om te slapen. Vroeg opstaan is not done.

Wat zijn je plannen voor 2015?
Ik wil dit jaar geld verdienen en mijn school afmaken, voor de rest zie ik wel wat er op mijn pad komt.

Met hoeveel kussens slaap je?
1 een hele dunne kussen die ik al van kinds af aan heb. 

Ben je een ochtend of avond persoon?
Ik wil zeggen een avond persoon maar ik lig altijd al rond een uur of tien te slapen.


Ben je geordend of rommelig?
Ik ben super rommelig, elke dag moet ik mijn kamer weer opruimen en ik stofzuig misschien één keer in de twee week cuz i'm a lazy person.

Wat wil je op dit moment graag zien?
Een bankrekening met miljoenen euro's er op. 

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?
Ik hoop binnen tien jaar een baan in de mode wereld te hebben. Als vormgever, stylist of mode ontwerpster maakt me niet uit als ik maar met mode kan werken. 

Wie mis je op dit moment?
Mijn katten, sinds ik uit huis ben heb ik opeens een obsessie met dieren. Ik word helemaal panisch als ik een schattig katje of hondje zie en wil ik ze eigenlijk ontvoeren.



Wat is je favoriete lichaamsdeel, van jezelf?
Die heb ik niet echt ik ben niet echt tevreden met hoe ik er uit zie. Maar mijn kont is op zich wel rond wich is nice. 

Ben je verlegen?
Ja niet zo erg als vroeger maar ik kom pas los als ik me op mijn gemak voel bij iemand. 

Heb je een accent?
Nee ik praat gewoon ABN, maar volgens Joyce praat ik soms met een gooische R.

Heb je zussen of broers?
Ik heb een zusje die alweer 18 wordt, kleine zusjes worden zo snel groot.


Hoe ziet jou dagelijks leven eruit?
Vroeg opstaan als me dat lukt, doen alsof ik aan het werk ben terwijl ik eigenlijk bezig ben met de blog. In de middag toch maar gaan werken, 's avonds eten en in bed liggen series kijken. Ik wil eigenlijk altijd creatief bezig zijn en kleding maken maar zodra ik in bed ga liggen kom ik er niet meer uit.





Leuk dat jullie me willen leren kennen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten